sobota, 24 września 2011

12

Dziś post z małą ilością gadki, jak mniemam. Czyli coś miłego dla nielubiących czytać moich długaśnych notek. :D wakacje mi się kończą, a ja maluję i nadal nie wiem czy jestem na drugim roku xD kocham moją uczelnię. <miejsce na pozdrowienia>. 
Prezentuję 2 pary tenisówkowe. Jedną już widzieliście, drugiej nie. A mianowicie: tenisówki z flagą usa dla mojej koleżanki oraz tenisówki z toy story (:DD) dla pewnego chłopaka, który skontaktował się ze mną przez maila. Stwierdzam, że ogólnie obie pary wyszły dobrze, choć w żadnej bym nie chodziła ^^ przy toy story miałam dużo zabawy farbkowej. Kolor zielony, który widzicie na Buzzie Astralu wysunął się na 1 miejsce w zestawieniu kolorów, których nienawidzę uzyskiwać przez mieszanie farb. Na drugie miejsce przesunął się brąz. TYLE farby na głupią zieleń jeszcze nigdy nie zmarnowałam. Miałam chwilową depresję.
Na biurku 3 pary tenisówek i koszulka (DLA MNIE! :D ) czekają, a ja zostawiam was ze zdjęciami, z nadzieją, że docenicie moje starania ;). A jeśli ktoś byłby zainteresowany to aktualnie dysponuję 2parami czarnych tenisówek w rozmiarze 38 i 39 (przypominam o dziwnej numeracji: 38 jak 37, 39 jak 38, także radzę dobrze-bierzcie tenisówki o rozmiar większe niż nosicie zazwyczaj). Pytania co do ceny, kontakt itp: zuziami@gmail.com (NIE pytajcie w komentarzach, bo pojęcia nie mam czy anonimy odczytają później moją odpowiedź czy nie, zostawcie chociaż swojego maila^^). enjoy.










na koniec jeszcze: czy ktoś prócz mnie zachwyca się najnowszym Kasabianem? :D czy jestem osamotniona w mojej miłości do przeróżnego indie rocka i innych tego typu zespołów? A'propos to wybieram się na The Subways i Kaiser Chiefs - byłby tu ktoś, kto również się wybiera? Bo jestem zmuszona wybrać się sama, więc szukam kogoś, do kogo mogłabym dołączyć. :)



‎"Old green fairy, what you’ve done to me
I see Lucy in the sky telling me I’m high"

18 komentarzy:

  1. cudowne Toy Story, c u d o w n e to chyba mało powiedziane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Toy Story robi mega wrażenie :O Kobito, jaka dokładność! :D /Kasabianów lubię, ale tylko niektóre kawałki ;p /p.s. zielony kocyk z ikeii? :D (aktualnie jestem takim owinięta i tak mi się nasunęło lol2) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. po prostu świetne!

    zapraszam: cibiniu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, nie mogę po prostu- pierwsze oxfordy są bezbłędne!!

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty . rewelka .
    mam pytanie. spokojnie odwiedzam twój blog więc znajdę odpowiedź . ostatnio spodobał mi się trend na metaliczne ubrania. chcę pomalować T-shirt . są takie farby (np. złota, srebrna ) czy trzeba kombinować inaczej ? http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/bershkapl/pl/bershka/32037/211168 - trudno jest uzyskać coś takiego ?

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze: dzięki dziewczęta, bardzo mi miło za komentarze :)

    riri: tak, są takie farby jak złota, srebrna, tylko zapewne trzeba by było trochę poszukać, pewnie bez problemu dostaniesz je w sklepie plastycznym w miarę dobrze zaopatrzonym. Co do uzyskania takiego malunku, to ciężko mi powiedzieć, bo takiego nie robiłam, ale jak widać jest to dość nieregularne, przebija się w wielu miejscach tkanina. Wydaje mi się, że taki efekt najlepiej byłoby uzyskać np. zamaczając w takiej farbie gąbkę, a później poprawiać i dorabiać więcej takich nieregularności np. szczoteczką do zębów. Trzeba by było troszkę pokombinować, zobaczyć jak jest najszybciej i najefektowniej. :) Mam nadzieję, że rozwiałam parę Twoich wątpliwości, niestety pojęcia nie mam jak mogłabym lepiej odpowiedzieć :) Jednego jestem pewna: metaliczne farby akrylowe spokojnie dostaniesz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. a.jeszcze jedno. ten wzór IDENTYCZNY żeby osiągnąć to chyba trzeba by było wieki nad koszulką spędzić, także ja mówiłam o takim raczej uproszczonym wzorze. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki wielkie. w takim razie zaczynam rozglądać się za farbą :D a nad wzorem jeszcze się zastanawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! świetne te buty. Zazdroszczę talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem ;) Te postaci z Toy Story wyszły Ci rewelacyjnie ! Ogromny masz talent Kobieto ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał swietne! genialny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie świetne! Genialny pomysł i wykonanie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za każdym razem dziwię się jak to możliwe, ze wszystkie Twoje prace są tak profesjonalne. moje diy może lizać Twojemu stopy...

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG!! Od dzieciństwa marzyłam o takich tenisóweczkach Toy Story! Aż łezka mi się w oku zakręciła bo są CUDOWNE! ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki jest koszt tych tenisówek z flagą ? <3

    OdpowiedzUsuń
  16. może to zabrzmi niemiło i arogancko, ale naprawdę mnie to irytuje i powtarzam po raz ostatni (a raczej kopiuję ostatni fragment tej notki)
    "Pytania co do ceny, kontakt itp: zuziami@gmail.com (NIE pytajcie w komentarzach, bo pojęcia nie mam czy anonimy odczytają później moją odpowiedź czy nie, zostawcie chociaż swojego maila^^)" proszę o to w praktycznie każdej notce, a tylko niektóre osoby pofatygują się by się do tego zastosować (wnioskuję, że pozostali po prostu oglądają zdjęcia i nie czytają. więc nie wiem jak trafić :X). Pozdrawiam i przepraszam (xD).

    OdpowiedzUsuń
  17. woooo, te trampy z flagą są naprawdę świetne! :)

    OdpowiedzUsuń