piątek, 6 lipca 2012

33

Przed Wami kreskówkowa notka. Ostatnio miałam okazję malować tenisówki ze Spongebobem (w końcu! zawsze chciałam ten motyw wykonać) i powielić wzór z Toy Story. Doszłam także do wniosku, że nie lubię malować w kółko tego samego. To naprawdę nużące... Nie mam nic przeciwko robienia rzeczy podobnych, z tej samej serii itp, ale litości. Niech one się różnią! Dodatkowo wstawiam jeszcze zamierzchłe nieupublicznione tenisówki. :) i lecę napawać się nadmiarem wolnego czasu malując kolejne koszulki i pary butów. Moje plany na wieczór? Na chwilę duchowo przeniosę się na Openera i obejrzę koncert Bloc Party (bo nie wiem czy wiecie, ale jest możliwość oglądania koncertów openerowych na youtube! I zamierzam dziś z niej właśnie skorzystać :D myślałam, że będzie też Franz Ferdinand, ale dziękuję anonimowemu komentującemu za oświecenie mnie ^^). Och jestem taka zadowolona: moja pierwsza sesja bez poprawek! <3 Pozdrawiam upalnie i... burzowo mam nadzieję również.

Na początek Spongebob.





Nowe Toy Story:





I dla przypomnienia porównanie z Toy Story sprzed roku :)



















Oraz zapomniany projekcik:



Podsumowywująca gwiazdka:


szkieletowe ciągle na sprzedaż: rozmiar 39, cena 55zł + 8zł przesyłka. Mail: zuziami@gmail.com

16 komentarzy:

  1. tylko, że dziś nie ma livestreamu z franz ferdinand

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SERIO?! myślałam, że wszystko jak leci zapodają.eeee!

      Usuń
    2. faktycznie :< no to jestem niepocieszona i to bardzo. grunt, że Bloc Party obadam.

      Usuń
    3. ja też myślałam, że będą transmitowali ff a tu dupa. tak samo wczoraj miałam nadzieję, że będzie livestream z justice i nie było ;c

      Usuń
  2. jakie superowe ! Czym ty je malujesz i gdzie to kupujesz jeśli można spytać? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maluję farbami akrylowymi, które kupuję w sklepie plastycznym :)

      Usuń
  3. jest możliwość kupienia? : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy czego ;) Do kupienia są jedynie tenisówki szkieletowe ;p info w notce wyżej.

      Usuń
  4. wszystkie są absolutnie odjechane, dopracowane w każdym calu :D opener'a też podglądam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow masz wielki talent ;o Ja niby też go posiadam ale na kartce papieru na butach czy też ciuszkach takie "obrazki" mi nie wychodzą aż tak pięknie jak twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam Twojego całego bloga i jestem pod wielkim wrażeniem.Masz talent dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Spongebob i Patryk wyglądają jak prawdziwe nadruki o.O nigdy bym nie powiedziała, że to jest namalowane. Reszta też jest prześwietna, a szkieletowe tenisówki kuszą, jednak kasy brak ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, szkoda że nie było Ferdinanda

    OdpowiedzUsuń
  9. wow. nie dałabyś rady zrobić takich z Toy Story nr. 38 na sprzedaż?? xx

    OdpowiedzUsuń
  10. toy story najlepsze ! podziwiam.. dopracowane w każdym calu ! Kłaniam się do stóp

    OdpowiedzUsuń