poniedziałek, 1 sierpnia 2011

07

w przerwie między jakimiś bardziej konkretnymi postami przedstawiam moje najnowsze dziecię malowane na zamówienie, z którego jestem znów zadowolona i w sumie to sama bym chciała taką koszulkę :D jeśli ktoś byłby zainteresowany podobną lub inną to niech pisze: zuziami@gmail.com



a tu jeszcze work in progress, czyli legginsy, które zaczęłam malować dla siebie i nie wiem kiedy je skończę, więc taka mała "zapowiedź" :) Jak wam się podoba motyw kosmosu w moim wykonaniu?jakieś sugestie?:)



19 komentarzy:

  1. rewelacja! bedziesz robila leggi na sprzedaz? i ile mniej wiecej by kosztowaly? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, lekinsy są super

    zapraszam do siebie:
    faces-of-fashion.blogspot.com
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. legginsy świetne, daj znać ile kosztowałyby takie, ale z 1 pomalowaną nogawką :)

    htpp://groszkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. legginsy są świetne!
    Ile by kosztowały? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. napisz mi na meilu. qvelzz@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa świetne;D ja pomalowałam przód koszulki w kosmos i jakosnie mogesie zebrać, żeby pomalowac reszte;D Swietne to wszytsko, ale ja już cośmowiłam o Twoim talencie ;D
    Pozdrawiam czekam na cale legginsy;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super i bluzka i legginsy już widać, że też będą super:) może zamieślisz tutorial jak taki efekt podobny uzyskać?:)

    pozdraiwam!
    www.chatka-morella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję wszystkim, cieszę się, że się podoba :D
    co do tutoriala, w sumie: czemu nie :) przy następnych okazjach będę zdjęciowała krok po korku, bo tak, to zawsze robiłam jedynie efekt końcowy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabyś mi naświetlić jak ładnie zrobić takie mazy na tm wzorze?? Bo chciałam wziąć się za zrobienie sobie takich trampek i nawet zamówiłam sobie już farby, ale nie chciałabym tego zepsuć ;PP a nie wiem jak zrobić mazy- to różowy i biały co nie?? Robisz je jakoś pędzlem, ręką, gąbką?

    Twój wzór jak na razie podoba mi się chyba najbardziej z wszystkich jakie widziałam ;D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli chodzi o wzór kosmosu to mieszałam ze sobą różne farby: magenta, fiolet, błękit, czerń, biel, czerwień. najpierw nakładałam pędzelkiem kolory w miarę bazowe i rozmazywałam gąbką, żeby były bardziej rozmyte i wtapiające się, później nakładałam co raz jaśniejsze albo trochę ciemniejsze od barwy podstawowej i również traktowałam gąbką. na sam koniec pędzelkiem malowałam białe gwiazdki a tam, gdzie niebo jest kompletnie czarne dodawałam lekkie smugi białą farbą na palcu. Mam nadzieję, że pomogłam :D jak masz jakieś jeszcze pytania to pisz, odpowiem chętnie :)

    Dziękuję, miło mi niezmiernie! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. podziwiam Twoje prace z kosmosem ;-) może mi też się kiedyś w końcu uda zrobić coś podobnego:D

    zapraszam do mnie, też własnoręcznie maluje koszulki itp;-)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko! Bluzka świetna , legginsy również - czekam na zestaw . Gratuluję talentu! ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję talentu. kto wie , może gdy poczuję przypływ gotówki zamówię coś u ciebie :) myślałaś o tym żeby spróbować sprzedawać swoje rzeczy na decobazaar ?

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki, polecam się na przyszłość :)
    w sumie to nie myślałam o wystawianiu rzeczy na decobazaar ani tym podobnych, bo pobierają od tego prowizję, a poza tym maluję zazwyczaj na zamówienie, a nie w ten sposób, że kupuję, maluję i próbuję sprzedać :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow świetna robota...zapraszam do mnie ;)

    http://meetmeatthecoffeeshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy masz zamiar sprzedawać takie leggi? Bo byłabym bardzo chętna!

    OdpowiedzUsuń
  17. mogłabym, ale za nie mniej niż 70zł :) bo grzebania z nimi co nie miara. niestety na razie nie mogę ich skończyć nawet i pokazać całościowego efektu, bo siedzę non stop w zamówieniach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Leginsy są niesamowite!
    Czy dało by rade jeszcze je jakoś zrobić? I mniej wiecej za ile? Ponieważ jestem zainteresowana. Jesli tak to zwroc sie do mnie na mojego meila- Dagmarka400@wp.pl :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń