wtorek, 4 września 2012

41

Tym razem, przy okazji koszulki, trochę o marzeniach. Hasło z malunku chyba przybiję pinezkami do ściany. Ostatnio co raz częściej przekonuję się, że marzeniom naprawdę warto pomagać. Oczywiście wiele zależy też od przypadku, okoliczności, ale warto oprócz posiadania marzeń, dążyć do ich spełnienia. O ile życie jest przyjemniejsze, gdy ma się cel. Nawet ten nierealny może w pewnym momencie być o krok. Nie ma rzeczy niemożliwych. Są tylko leniwi ludzie czekający na cuda. Dość filozofii życiowej. W tym momencie mogę się pochwalić, że już niebawem będzie można czytać moje teksty na portalu music.is. Od długiego czasu myślałam nad dziennikarstwem muzycznym jako moim zajęciem w przyszłości. Nie dla mnie siedzenie w biurze, w sztywnych ramach czasowych (jestem z osób łatwo się zanudzających), dlatego też wybrałam specjalizację dziennikarską. A widząc, że jeden z moich ulubionych portali muzycznych robi nabór do redakcji, jakże mogłam się nie zgłosić? :) Oprócz wyjazdu do Lizbony w celu erasmusowym, mam zamiar jeszcze "badać sytuację muzyczną" i obiecuję się tym podzielić. Może ktoś też się zainteresuje? Ja z pewnością będę robiła co w mojej mocy, by przybliżyć to i owo również na łamach mojego bloga. :)
Życie jest zdecydowanie za krótkie. Już to czuję, a mam zaledwie (^^') 21 lat...

Tymczasem ołwersajzowa koszulka z łapaczem snów jest na sprzedaż. :)
Rozmiar uniwersalny, cena 55zł + 6zł przesyłka.  SPRZEDANA. :)



+ mały bonus w postaci szkicu na kartce. :)


Pozdrawiam wszystkich i pamiętajcie. Chase your dream<s>.


mail: zuziami@gmail.com

10 komentarzy:

  1. Cześć!

    Obserwuję Cię od dłużsszego czasu i jestem pod wrażeniem Twojej twórczości. Podziwiam Cię.
    Życzę Ci powodzenia w karierze dziennikarskiej.

    Koszulkę też muszę skomentować, bo jest genialna ; ) podziwiam Cię, naprawdę. Super.

    Przy okazji zrobię sobie reklamę, chyba się nie pogniewasz, dopiero zaczynam blogować, może znajdziesz trochę czasu i coś skomentujesz.

    larandilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wiadomość :) Podczytuję od pewnego czasu i podoba mi się Twój styl pisania - przede wszystkim płynny, co sprawia, że chce się czytać dalej. :) a ja z filologii polskiej, także wiesz - przewrażliwiona ;) Poza tym - świetnie, że uda Ci się tak kreatywnie wykorzystać erazmusa.

    Oczywiście malunki też oglądam, bo ładne, no i sama maluję trochę (zaczęłam, ale to strasznie wciąga, ciągle mam ochotę na więcej :D )

    Pozdrawiam serdecznie
    Ann

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje! :D będziesz świetnym dziennikarzem muzycznym :D hura!hura! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę powiedzieć, że chyba lepszego dziennikarza muzycznego by nie znaleźli :D WIELKIE GRATULACJE!! :)Fajny tekst o tych marzeniach, też prę do przodu w swojej pracy i rozwijam umiejętności bo nie chcę czekać aż coś spadnie mi z nieba (w tej sytuacji jedyne co może spaść to ptasie gówno:D), mam nadzieję, że kiedyś uda mi się coś zdziałać, w końcu też mam zaledwie 21 lat :) bluzka bardzo klimatyczna, z chęcią bym w nią wpełzła :p :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Po pierwsze: bardzo dziękuję za miłe słowa! :)

    @moulinowy: nawet nie wiesz jak się cieszę z takiego splotu wydarzeń :) ja też jestem lekko przewrażliwiona na punkcie pisania (w rozmowach prywatnych czasem piszę jak patałach :D ale jeśli coś publikuję, to staram się, by jakoś to wyglądało. Byłam w klasie humanistycznej i uwielbiałam polski, więc też mam w sobie coś z polonistki (taaaaak mi brakuje interpretacji wierszy i znajdowania środków stylistycznych :D)

    @alex: przestań łechtać moje ego :D

    @lawendowa: Ty też :D dziękuję! Wkręcaj się gdzie tylko możesz. Już się przekonałam, że im człowieka w przeróżnych miejscach więcej, tym łatwiej dać się odnaleźć marzeniu. :)

    za słowa o koszulce również dziękuję! <3
    strasznie lubię takie długie i sensowne komentarze. :)
    (no dobra alex, tu wypadasz z rankingu, ale i tak Cię uwielbiam :* :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry! *mówi do zdjęcia podpisanego "Dzień dobrem"*
    A więc... W końcu, po kilku tygodniach "podglądania" twojego bloga dodałam CIę do obserwowanych. Bardzo doceniam Twój talent i dlatego to zrobiłam. Bardzo mi się podoba to co robisz. *ona nie umie nic robić, jeśli chodzi o tworzenie inne niż rysunek*
    <3
    Lubię.
    A teraz tylko proooosta droga do kochania i lubienia.



    PS. Bardzo lubię jak piszesz,, niektórzy blogerzy i blogerki tak piszą, że czasem idzie się zastrzelić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację, że udaje Ci się realizować marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może czeka Cię kariera Filipa Łobodzińskiego? :D skończył te same studia co Ty i został dziennikarzem, potem dziennikarzem muzycznym, a potem po prostu muzykiem, no i gwiazdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łuuuuu! :D dzięki za ukazanie przede mną tak świetlanej przyszłości! Zamierzam zrobić co tylko się da, by faktycznie osiągnąć "coś" w życiu. :) ...jeszcze nie wiem co dokładnie, ale do tego dążę xD

      Pozostałym również bardzo dziękuję!

      Usuń
  9. Ależ absolutnie idealny łapacz snów!!!!!!

    OdpowiedzUsuń